Verkrijgen Van Klanten Zonder Moeite Via Het Internet

Klantenbestand

Hieronder een artikel / mail wat een onderdeel is van mijn Gratis Cursus “Hoe Kom Jij Aan Meer Klanten Voor Jouw Waxsalon?”

“Verkrijgen Van Klanten Zonder Moeite Via Het Internet”

Even de 3 punten herhalen die ik in mijn vorige mailtje noemde.

1. Geautomatiseerd Genereren van Klanten
2. Investeer
3. InterNet Is Een Studie Op ZichZelf

Als Jij het Internet inzet als Instrument voor jouw zaak (ik wil je met Klem aanraden om dat vooral
te doen ;)). Dan Moet Jij jouw doel bepalen waarom jij het Internet gebruikt, → Jouw Reden.

Voor het gemak ga ik er van uit dat jij het Internet wilt gebruiken om Meer Klanten Te Verkrijgen Voor Jouw WaxSalon.

OK, nu Jij en Ik dat van elkaar weten dan Moet (ja je moet een hoop van mij ;)) je weten Waarom Iemand überhaupt gebruik maakt van het internet.

Op grote lijnen gaat een persoon voor 2 reden het Internet op:

  1. Amusement
  2. Informatie

In dit geval gaat het om nummer 2. Informatie.

Waarom wil men informatie?

Jouw potentiële klant gaat het internet op om informatie te vinden voor een probleem die zij heeft.

En dat is Het Afkomen Van ongewenste Haargroei door Het Te Laten Harsen.

Goed we weten nu Waarom Jouw Potentiële klant op het internet is.

Waarom is dat belangrijk?

Het is Jouw Taak om via Jouw Website duidelijk te maken dat Jij De Aangewezen Professional bent om Jouw Potentiële Klant van Haar/Zijn Probleem Af Te Helpen.

Hoe gaan wij dat doen?

1. Werk Aan Vertrouwen Wekken

1.1 Leer Kennen
Zorg er voor dat een Potentiële Klant jou van Afstand leert kennen. Geef antwoorden op vragen als:

  • Hoelang hars je al?
  • Hoe leuk vind jij je werk? (passie)
  • Wat heb je gestudeerd?
  • Waar heb Jij het geleerd?
  • Hoe professioneel werk Jij? Laat zien dat ook jij een mens bent: kinderen, hobby ‘s, relatie, wat is jouw favoriete stad / eten / kleding/…..

1.2 Ervaringen van Anderen
Zorg er voor dat Anderen vertellen over hun Ervaring bij Jou.

1.3 Afbeelding
Ja, Hoe Jij er uit ziet wil iedereen weten die er over denkt om zich bij jou te laten harsen.

1.4 Geen PoesPas
Zodra een Potentiele Klant op Jouw Site komt Moet het meteen duidelijk zijn waar het over gaat en wie haar/hem zal harsen.

Dus geen:
Intromuziek, Intropagina, Knipperende knopjes, overdreven ontwerp van de site, drukke kleuren, WELKOM Op…..Tekst, slecht te vinden knopjes voor prijs, contact en over.

Terug Naar Het Begin

OK, Nu moeten we weer terug naar het begin van deze cursus.

De mailtjes waarin ik jou uitleg over de opbouw van de teksten van de advertenties op de publicatieborden van supermarkten zijn nu OOK van belang.

Het Doel
Het doel is om bezoekers op jouw website een reden te geven om een afspraak bij jou te maken.

Heb je de mailtjes al uitgedraaid en erbij gepakt?

Nee?! Doe dat Nu even.

De voorbeelden kun jij ook gebruiken voor op jou website.

Maar…….

In tegenstelling tot de fysieke wereld waar jij kunt zien dat een potentiële klant een publicatiebord bij een supermarkt bestudeert en blijft hangen, is het zien wat er op jouw website gebeurd moeilijker.

Dit zeg ik omdat je moet weten waar de teksten te plaatsen op jouw site. Dat heeft namelijk veel invloed op jouw resultaten.

Hoe kom je er achter waar je een actie / aanbieding moet plaatsen op jouw site?

Proberen, testen en Testen en Proberen, en niet te vergeten jouw resultaten meten. Daar heb je een prachtige GRATIS instrument voor van Google en dat is Google Analytics.

Nu hebben we het over de inhoud van jouw site gehad.

In de volgende mail gaan we wat meer in op de kosten.

Succes!

Vriendelijke groet,

Aswin

 

2 gedachten over “Verkrijgen Van Klanten Zonder Moeite Via Het Internet

  1. Aswin Ganga Bericht auteur

    Hey Angela,

    Leuk om weer van je te horen!

    Graag gedaan hoor. Mocht je nog vragen hebben laat het dan even weten.

    Vriendelijke groet,

    Aswin

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *